Annuleren
Kan ik mijn reservering annuleren?
Indien u uw reservering wenst te annuleren, dan berekent ADE annuleringskosten conform de boekingsvoorwaarden. Een annuleringen kan enkel schriftelijk, onder vermelding van uw reserveringsnummer, worden doorgegeven. ADE kan telefonische annuleringen niet in behandeling nemen.
Annuleringen kunnen enkel door de aanmelder, de persoon die de reservering heeft gemaakt, worden doorgegeven. In alle gevallen dient u de ontvangstbevestiging van uw annuleringsverzoek af te wachten, hetgeen aangeeft dat uw annulering is ontvangen en is verwerkt.
Hoeveel bedragen de kosten als ik een reservering wil annuleren?
Bij annulering tussen reserveringsdatum en 8 weken voor aankomst in de accommodatie wordt 30% van de reissom, de totale annuleringsverzekering en reserveringskosten in rekening gebracht.
Bij annulering tussen 8 weken voor de aankomst en de dag van aankomst zelf wordt de volledige reissom in rekening gebracht.
Worden de kosten van mijn annulering vergoed?
Wanneer u een annuleringsverzekering heeft afgesloten, dan is het mogelijk dat de annuleringskosten door uw verzekering worden vergoed. Hiervoor dient u contact op te nemen met uw verzekeraar.
Heeft u tijdens het maken van uw reservering een verzekering afgesloten, dan bent u verzekerd via Allianz Assistance. Allianz Assistance is te bereiken op: (+31) 020 561 8711.
De verzekeraar beoordeeld uw annuleringsaanvraag, ADE heeft geen invloed op de uitkomst van deze aanvraag en kan hier helaas niet in bemiddelen.
Krijg ik een bevestiging dat ik heb geannuleerd?
Ja, nadat uw reservering is geannuleerd krijgt u van ADE een annuleringsnota. Deze annuleringsnota kunt u indienen bij uw verzekeringsmaatschappij voor eventuele vergoeding.